دستکش یکبار مصرف, شیلد محافظ صورت

شیلد و دستکش | محافظ سلامتی کودکان شما

شیلد و دستکش یکبار مصرف

یکی از نگرانی هایی که اخیراً کلیه افراد جامعه را درگیر کرده، سرعت بالای انتقال ویروس کوید ۱۹ است در این بین وظیفه مادران بسیار سنگین تر است.

کودکان، قبل و بعد از اپیدمی

تا قبل از این اپیدمی مادران زمان نسبتاً زیادی را صرف تغذیه، بهداشت، تفریح و آموزش کودکان می کردند. از زمان شیوع این اپیدمی هزینه و زمان زیادی را باید صرف بهداشت خانواده و مخصوصاً کودکان نمایند، علی الخصوص محصولات بهداشتی که از نظر استفاده برای خانواده هایی که دارای کودک خردسال هستند منعی نداشته باشد. کودکان نیازمند تفریح و بازی هستند و این بخشی از مراحل رشد آنها است از آنجاییکه متأسفانه این مهمان ناخوانده بیش از یکسال است کل کره زمین را فرا گرفته و گویا متأسفانه فعلا هم قصد ترک آن را ندارد چاره ای جزء تغییر سبک زندگی نداریم.

بازی کودکان

مسلماً بازی حق کودکان است و شایسته است با توجه به این نیاز واقعی بستر مناسبی جهت تفریح کودکان فراهم شود که با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی سلامت جسم و روح کودکان تأمین گردد. شایسته است با استفاده از وسایل بهداشتی معتبر فضای لازم را برای تفریح کودکان مهیا کنیم.

سلامتی همراه با بازی و سرگرمی

ویروس کرونا از راههای متعددی از جمله دهان، بینی، گوش و چشم وارد بدن می شود بنابراین باید ضمن استفاده از ماسک های معتبر و مورد تأیید و دستکش های بهداشتی فکری برای مراقبت از چشم و گوش کودکان کرد بدین منظور وسیله محافظتی بنام شیلد تولید شده است که محافظ مناسبی برای گوش و چشم و دهان است و می تواند مکمل خوبی برای ماسک های یکبار مصرف باشد. از آنجاییکه کودکان معمولاً در مقابل استفاده از این نوع وسایل مقاومت می کنند و مایل به استفاده از این ابزار نیستند، برند معتبر دکتر اسکات شیلدهای زیبایی را با طرح های شخصیت های کارتونی متناسب با سن کودکان ۴ تا ۱۴ سال تولید کرده است که مکمل ماسک می باشد.

این شیلدها دارای قابلیت های خاصی است که باعث تمایز این کالا نسبت به اقلام به ظاهر مشابه بازار است. اول اینکه جنس این شیلدها بسیار مقاوم و از جنس pvc مرغوب است متأسفانه برخی تولیدکنندگان صرفا جهت کم کردن قیمت کالا از کیفیت صفحه شیلد کم کرده اند و با جنس ضعیف شیلد کودک را تولید نموده اند.

مزایای شیلد و دستکش های دکتر اسکات

شیلد های محافظ صورت

شیلد های کودک و نوجوان دکتر اسکات تمام چاپ است (توجه نمایید بر خلاف نمونه های ضعیف استیکر و برچسب نیست) و به همین خاطر قابلیت شستشو و ضدعفونی مکرر را دارد در حالیکه در نمونه های ضعیف با یکبار شستشو، استیکر کاغذی از صفحه جدا شده و غیر قابل مصرف می گردد. شیلدهای کودک دکتر اسکات محافظ کامل چشم، گوش و دهان و گردن کودکان است و با امکان تغییر سایز، برای تمامی رده های سنی از ۴ تا ۱۴ سال مناسب است و با وجود پد محافظ پیشانی فاصله مناسبی از صورت کودک دارد که این امتیاز بالایی است و چنانچه کودک بدلیل ضعف چشم مجبور به استفاده از عینک طبی باشد مشکلی در استفاده از شیلد ندارد. شیلدهای کودک دکتر اسکات دارای بسته بندی تک عددی و کاملاً بهداشتی می باشد، بنابراین با خیالی آسوده با استفاده از ماسک مناسب صورت کودکان و شیلدهای طرح دار و جذاب دکتر اسکات و دستکش های بهداشتی مخصوص تین ایجر (بانوان و نوجوانان) دکتر اسکات، بازی را به کودکان هدیه دهیم.

دستکش های کودک و نوجوان دکتر اسکات

دستکش های دکتر اسکات در دو نوع فری سایز و تین ایجر (بانوان و نوجوانان) با فرمولی خاص و مقاوم محافظ دستان خانواده شماست مشکل همیشگی بانوان در استفاده از دستکش های یکبار مصرف با فرمول خاص دستکش تین ایجر برطرف شده است. این دستکش ها با قابلیت استفاده آسان و فرمول خاص با حرارت بدن قالب دست را می گیرد و در هنگام استفاده از آن آرامش خاطر داشته و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.
امید است با رعایت نکات بهداشتی از این دوره سخت نیز بگذریم و همه افراد جامعه با خوشی و سلامتی در کنار هم زندگی کنند.

لطفا جهت اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش با شماره واتساپ ۰۹۱۹۷۰۲۳۰۳۷

و شماره ۶-۲۲۵۷۸۴۶۵-۰۲۱ تماس بگیرید

خرید از طریق واتس اپ

واتس اپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *