سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف پرفراژدار چیست؟

سفره یکبار مصرف پرفراژدار

سفره یکبار مصرف پرفراژدار چیست

هدف تولید کنندگان محصولات یکبار مصرف، کسب رضایت و توجه خاص مشتریان و مصرف کنندگان خواهد بود. سهولت در استفاده یکی از مهمترین عوامل برای استقبال بی نظیر مصرف کنندگان از این محصولات خواهد بود. امروزه شاهد تولید طیف گسترده ای از سفره‌های یکبار مصرف با متریال‌های تولیدی متفاوت و همچنین طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد متفاوت خواهیم بود. برخی از تولید کنندگان با در نظر گرفتن استقبال شگفت انگیز افراد و همچنین توجه به برخی از عوامل، اقدام به تولید سفره یکبار مصرف پرفراژدار نموده‌اند. شاید این سوال برای شما مطرح گردد که منظور از سفره‌های پرفراژدار چیست؟ اغلب تولید کنندگان اقدام به تعیین خط برش مناسبی می‌نمایند. این خط برش می‌تواند تاثیر شگفت انگیزی در استفاده از سفره های یکبار مصرف داشته باشد.

مزایای استفاده از سفره یکبار مصرف پرفراژدار

امروزه شاهد تکنولوژی‌های جدید و دستگاه‌های مدرن و خاصی هستیم که همگی به جهت سرعت و سهولت کار افراد طراحی و تولید شده اند. سفره یکبار مصرف پرفراژدار نیز یک ایده‌ی ناب و خلاقانه می‌باشد که با ورود خود به سبد خرید مصرف کنندگان، تحولی عظیم در صنعت پذیرایی و مهمانی را به ارمغان آورد. از مزایای منحصربه فرد این سفره ها می توان به موارد اشاره شده در زیر اشاره کرد:

در نظر گرفتن ابعاد مناسب

یکی از مزیتهای ایده‌آل برای این محصولات، در نظر گرفتن ابعاد مناسب برای آنها خواهد بود. صرف نظر از عرض این محصولات، طول آنها توسط پرفراژ تعیین خواهد شد. ابعاد این محصولات با در نظر گرفتن سفره های استاندارد تنظیم شده اند. لذا مصرف کنندگان می‌توانند با توجه به نیاز خود، اقدام به استفاده از این محصولات نمایند. ابعاد آنها با استانداردهای موجود برای سفره‌ها، متفاوت بودن و می‌توان با توجه به نیاز اقدام به برش آنها نمود.

سهولت در استفاده

سفره‌های یکبار مصرفی که از این مزیت برخوردار نیستند، به راحتی قابل جدا شدن نبوده و مصرف کنندگان را به سختی می‌اندازند. اما این دسته از سفره‌ها، به راحتی و بدون استفاده از ابزارهای دیگر، قابل استفاده و برش خواهند بود. از این رو می‌توان سهولت در استفاده را به عنوان یک مزیت برای این محصول در نظر گرفت.

کیفیت بسیار بالا

سفره های یکبار مصرف پرفراژدار با کیفیت بالا، راحتی و اطمینان خاطر را برای مصرف کننده جهت استفاده طولانی مدت و مقرون به صرفه از کالا فراهم می کنند.

قیمت مناسب

سفره یکبار مصرف پرفراژدار در کنار برخورداری از کیفیت و کارایی فوق‌العاده، قیمت مناسبی را نیز در بر دارد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب این محصولات نیز، یکی از المان های شایسته برای انتخاب هوشمندانه ی این کالاها به شمار می‌روند. اغلب قیمت مناسب می‌تواند یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای خرید و فروش این محصولات به شمار برود

راهنمایی برای خرید ایده‌آل سفره یکبار مصرف پرفراژدار

برای تجربه ی یک خرید بی‌نظیر توجه به برخی از عوامل بسیار مهم و ضروری می‌باشد. استفاده از تخصص مشاوران می‌تواند در این زمینه بسیار کاربردی و موثر واقع گردد.

سفره یکبار مصرف پرفراژداردر خرید این محصولات باید به عوامل زیر توجه زیادی مبذول نمایید :

موارد استفاده از سفره یکبار مصرف پرفراژدار

بهتر است قبل از اقدام به خرید این محصولات، هدف از خرید خود را مشخص نمایید. استفاده از این محصولات برای روی میز، گردش، مهمانی و غیره می تواند خرید شما را تحت تاثیر قرار دهد. لذا توجه به موارد استفاده از این کالاها بسیار مهم و ضروری می باشد. تعیین موارد استفاده در انتخاب طرح و رنگ محصول نیز تاثیرات شگفت انگیزی خواهد داشت. برای نمونه اغلب محصولاتی که برای پیک نیک و گردش مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار ساده تر از محصولاتی است که برای روی میز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ابعاد مناسب

بهتر است قبل از اقدام به خرید این محصولات، به ابعاد ذکر شده‌ی آنها بر روی بسته‌بندی توجه کنیم. ذکر این ابعاد به دلیل استفاده ی مناسب و ایده آل افراد خواهد بود. اغلب برندهای تولیدی برای سهولت انتخاب افراد، اقدام به تولید این محصولات در ابعاد مختلف نموده اند. پر واضح است که برخی از اقشار مختلف طرفدار محصولات با ابعاد کمتر و برخی با ابعاد بیشتر خواهند بود.

کیفیت کالا

همانطور که گفته شد سفره‌های یکبار مصرف با متریال‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. این سفره ها به دلیل برخورداری از پرفراژ (جای برش) بسیار ساده مورد استفاده قرار گرفته و بسیار پر کاربرد می باشند.

بهداشتی بودن

از دیگر مزایای استفاده از این محصولات، می‌توان به بهداشتی بودن آنها اشاره نمود. این سفره ها به دلیل قابلیت یکبار استفاده، هیچ نوع باکتری و میکروبی را به همراه نداشته و برای سلامتی افراد در صورت استفاده ی صحیح، بسیار مناسب خواهد بود. این محصولات با توجه به موارد مهم در سازمان استاندارد کشور، طراحی و تولید شده اند. لذا کیفیت بسیار بالایی را در بر خواهند داشت.

خرید اینترنتی سفره یکبار مصرف پرفراژدار

امروزه افراد بسیار زیادی به دلیل مشغله‌های کاری فراوان و گسترده، زمان کافی برای گشت و گذار در خیابان‌ها و مغازه ها را نداشته و از این رو نمی توانند اقدام به خرید بسیاری از کالاهای مورد نظر خود نمایند. اما یکی از راهکارهای ایده آل برای این افراد، استفاده از خرید اینترنتی خواهد بود. اغلب افراد با خرید اینترنتی می‌توانند از تنوع گسترده و جذاب این سفره ها در کمترین زمان مطلع شده و با توجه به توضیحات جامع ارائه شده، کالای مناسب و قابل توجه خود را خریداری نمایند. در خرید اینترنتی افراد در کمترین زمان و همچنین با کمترین هزینه، سفره ی یکبار مصرف مورد نظر خود را سفارش داده و سپس در مکان و زمان معین، آن را دریافت خواهند نمود. همچنین در این نوع از خریدها افراد می‌توانند شاهد قیمت‌های شگفت‌ انگیز و قابل توجه نیز باشند. در کنار این مزایا، اگر برای خرید دچار مشکلی شوند، می‌ توانند به راحتی و با برقراری تماس با مشاورین شرکت، اقدام به رفع مشکلات خود و همچنین کسب اطلاعات مورد نظر نمایند.

نوشته های مرتبط

4 نظر در “سفره یکبار مصرف پرفراژدار چیست؟

  1. عماد ریاحی: گفت:

    سفره ها چند متریه؟

    1. کارشناس فروش: گفت:

      سفره های یکبار مصرف چاپ تک رنگ ۳۰۰ گرمی بصورت رول پانزده متری و با عرض ۱۰۰ سانتیمتر در رنگ های مختلف تولید می‌شوند.
      شرکت تولیدی دانا پلاست ایرانیان امکان تولید انواع سفره یکبار مصرف بصورت رولی و طاقه، چاپ تک رنگ و چند رنگ با عرض، طول و ضخامت مختلف را دارد.

  2. نمازی: گفت:

    طرح دلخواه می توان بر روی سفره ها گذاشت؟

    1. کارشناس فروش: گفت:

      تولید سفره در طرح های مختلف و مطابق با طرح دلخواه خریداران امکان پذیر است، در این حالت تولید سفارشی و طبق مشخصات درخواستی خریدار انجام خواهد شد.
      خریداران محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت سفارش می توانند با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *