کیسه زباله

سایزهای مختلف کیسه زباله

سایزهای مختلف کیسه زباله

کشور ما، از جمله کشورهایی است که تولید زباله در آن بسیار زیاد و قابل توجه است. تمامی فعالیت های بشر در طی شبانه روز سبب به وجود آمدن زباله‌های گوناگونی خواهد شد. برخی از آنها در مقدار بسیار زیاد و قابل توجه و برخی دیگر به مقدار کم خواهند بود. لذا برای سهولت استفاده از کیسه های مناسب برای جمع‌آوری زباله ها اقدام به تولید کیسه زباله در ابعاد مختلف نموده اند. این کیسه ها مصارف گوناگونی با توجه به ابعاد آنها، در بر خواهند داشت. با در نظر گرفتن موارد استفاده‌ی گسترده از این محصول، دسته بندی خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است.

برخی از این کیسه ها در دسته بندی کیسه های زباله‌ی بزرگ و برخی دیگر در دسته بندی کیسه های زباله ی کوچک قرار گرفته اند. هر کدام از این دسته بندی‌ها خود دارای زیر مجموعه های بسیار زیادی خواهند بود. در ادامه به بررسی سایزهای بزرگ و کوچک و موارد استفاده ی مختلف آنها خواهیم پرداخت. پس با ما باشید تا انتخاب هوشمندانه ای را در خرید این محصولات، تجربه نمایید.

انواع کیسه زباله از نظر سایز بندی

کیسه های زباله را از نظر سایز بندی می توان به دسته های زیر تقسیم بندی کرد.

کیسه زباله بزرگ

همانطور که گفته شد هر کدام از این محصولات دارای انواع متفاوتی خواهند بود. برندهای تولیدی با توجه به میزان تقاضا در بازار و افزایش موارد مصرف یک محصول، اقدام به بهره برداری و تولید محصول پر طرفدار و کاربردی خواهند نمود. از جمله سایزهای مختلف کیسه زباله ی بزرگ عبارتند از:

  • کیسه های ۱۲۰ در ۱۵۰
  • کیسه های ۱۰۰ در ۱۳۰
  • کیسه های ۱۰۰ در ۱۲۰
  • کیسه های ۸۰ در ۱۲۰
  • کیسه های ۷۰ در ۹۰

این کیسه ها در موارد خاصی مورد استفاده ی کاربران و مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت. اغلب از موارد استفاده از این کیسه های بزرگ می توان به برخی از مشاغل خاص اشاره نمود. در بسیاری از ادارات، مراکز درمانی، سازمان‌ها و مراکز خصوصی، بانک ها و … از این کیسه ها استفاده خواهند نمود. لازم به ذکر است که اغلب از این کیسه های بزرگ نیز برای تفکیک زباله استفاده خواهند نمود.

به این نحو که زباله های خشک را برای مدت طولانی در این پلاستیک ها نگهداری نموده و پس از جمع آوری میزان قابل توجهی از زباله های خشک، اقدام به دور انداختن آنها خواهند نمود. در این صورت نه تنها در مصرف کیسه های زباله صرفه جویی کرده اید، بلکه تفکیک زباله را نیز به بهترین نحو از مبدا انجام داده اید. این کیسه های بزرگ مزایای قابل توجهی را نیز دارا هستند که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت:

  • حجم وسیع: این پلاستیک ها حجم وسیعی از زباله ها را در بر خواهند گرفت. پس در مواردی که از حجم بسیار زیاد و قابل توجه زباله با خبر هستید، می توانید از این پلاستیک ها استفاده نمایید.
  • کیفیت فوق العاده: این کیسه ها به نحوی طراحی و تولید شده اند که کیفیت بسیار بالایی در برابر بسیاری از عوامل دارند. کیفیت بسیار بالا در متریال تولیدی این محصولات از پارگی و سوراخ شدن آنها که در برخی از کیسه ها به سهولت امکان پذیر است، جلوگیری خواهد نمود.
  • ماندگاری بلند مدت: همانطور که ذکر شد در بسیاری از موارد از این کیسه ها برای نگهداری از زباله های خشک استفاده خواهند نمود. این پلاستیک ها به دلیل برخورداری از ماندگاری بلند مدت، دوام بالایی داشته و می توان برای مدت طولانی با کیفیت روزهای اول از این کیسه ها استفاده نمود.
  • قیمت مناسب: از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در این محصولات، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ی آنها خواهد بود. این محصولات به دلیل حجم گسترده و ماندگاری بلند مدت، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای مشتریان در بر خواهند داشت.

کیسه زباله متوسط و کوچک

یکی دیگر از سایزهای مختلف کیسه زباله، می توان به کیسه های کوچک تا متوسط اشاره نمود. این کیسه ها نیز دارای زیر مجموعه‌ی گسترده ای هستند که سبب افزایش موارد استفاده در آنها خواهد شد. غالبا مصرف کنندگان این دست از کیسه‌های زباله، خانه دارها و آشپزخانه‌های کوچک خواهند بود. از ابعاد این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیسه‌های ۵۰ در ۶۰
  • کیسه‌های ۵۰ در ۷۰
  • کیسه‌های ۶۰ در ۸۰

هر کدام از این کیسه ها موارد استفاده ی خاصی در بر خواهند داشت. اغلب خرید این نوع از کیسه زباله ها با توجه به سایز سطل زباله انتخاب و خریداری خواهند شد. اغلب موارد استفاده از آنها مربوط به زباله‌های تر می باشد. در بسیاری از تفکیک زباله ها شاهد استفاده از آنها به عنوان کیسه‌های مخصوص برای زباله های تر خواهیم بود. زیرا زباله های تر باید به صورت روزانه از محل زندگی و کار افراد خارج گردند تا از آسیب های جدی و ورود میکروب به محیط جلوگیری به عمل آید. از خصوصیات بارز در این کیسه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت بالا: این دسته از کیسه زباله‌ها نیز با برخورداری از بهترین متریال استفاده شده برای تولید، یکی از محصولات با کیفیت و مرغوب شناخته خواهند شد. اغلب از این کیسه های زباله برای تفکیک زباله های تر استفاده خواهند نمود. لذا به دلیل عدم پارگی و آلودگی محیط باید از متریالهای مرغوب برای تولید آنها استفاده نمود.
  • موارد استفاده‌ی گسترده: با در نظر گرفتن ابعاد مناسب در این محصولات و همچنین تنوع گسترده در سایز بندی آنها، می توان شاهد موارد استفاده‌ی وسیع در آنها بود. از این محصول در بسیاری از ادارات، کارخانجات، منازل، هتل‌ها، تالارها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌های کوچک و … استفاده خواهند نمود. علاقمندان برای تهیه این محصولات حتی می توانند به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین نمایند.
  • قیمت مناسب: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید کیسه زباله های کوچک تا متوسط، قیمت مناسب و قابل توجه در آنها خواهد بود. مصرف کنندگان می توانند با خرید اینترنتی نیز از قیمت مناسب و تخفیفات ویژه نیز برخوردار شوند. خرید اینترنتی علاوه بر قیمت مناسب مزایای بسیار زیادی را نیز برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت. مزایایی از جمله سهولت در خرید، کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا، تخفیفات ویژه و شگفت انگیز و … خریدی بی نظیر را برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *